prikbord

Nieuwste geboortekaartjes en nieuw kaartformaat
10-07-2017


hulp bij geboortekaartjes maken
  

 

Algemene vragen


Jouw gegevens

Wat doet Studio Koekepeer met mijn gegevens?

Studio Koekepeer doet na het maken en versturen van de kaarten niets met je persoons- of kaartgegevens. Ben je aangemeld bij Studio Koekepeer, dan houdt Studio Koekepeer je per e-mail op de hoogte van acties en aanbiedingen. Indien je dit niet op prijs stelt, kun je je onderaan een nieuwsbrief afmelden.

Hoe maak ik een account aan?

Rechtsboven op iedere pagina kun je je aanmelden. Dat is heel eenvoudig. Ga naar 'mijn account' en klik daarna op 'nog geen account?' Vul je gegevens in. Na je registratie kun je direct kaarten maken!

Waar moet mijn wachtwoord aan voldoen?

Je wachtwoord moet een combinatie zijn van min. 6 en max. 20 letters en cijfers. Het wachtwoord is hoofdlettergevoelig.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt, hoe kom ik aan een nieuw wachtwoord?

Het is erg eenvoudig om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Klik op 'mijn account' en vervolgens op 'wachtwoord vergeten'. Vul je e-mailadres in en wij sturen een e-mail met verdere instructies naar je toe.

Heb ik een account nodig om kaarten te sturen?

Ja, om kaarten te versturen moet je eerst een account aanmaken. Je account is een klein stukje eigen omgeving, je kan leuke kaarten toevoegen aan 'mijn favorieten', je opgemaakte kaarten kun je bewaren onder 'mijn ontwerpen' om er later verder aan te werken, eigen foto's kun je uploaden, etc. Een account maak je heel snel, eenvoudig en gratis aan. Je kunt dan gelijk een adressenbestand aanmaken en nog makkelijker en sneller je kaart versturen.

Contact

Heb je het antwoord op jouw vraag niet gevonden?

Klik op de tab 'contact' bovenaan de pagina en vul het formulier zo volledig mogelijk in. Je vraag wordt zo snel mogelijk beantwoord. Je kunt ook telefonisch contact opnemen met de klantenservice. Op maandag tot en met donderdag is er telefonisch spreekuur van 10.00 tot 12.00  en van 14.00-17.00 uur via (06) 57 56 38 02 en per mail 24/7 via info@studiokoekepeer.nl. Je krijgt gegarandeerd binnen 24 uur een reactie.

Waar kan ik terecht met een klacht?

Studio Koekepeer heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. Heb je ergens een klacht over? Klik dan op de tab 'contact' bovenaan de pagina en vul het formulier zo volledig mogelijk in of stuur ons een mailtje. Leg duidelijk uit wat je klacht is. Je klacht wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen en opgelost. Je krijgt altijd een reactie van Studio Koekepeer.

Betalen

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Nadat je je kaart(en) hebt afgerekend, krijg je op het scherm een bevestiging van de bestelling. Studio Koekepeer stuurt je de bevestiging ook per e-mail. Daarom vul je je e-mailadres in. In de e-mail vind je het ordernummer en de adresgegevens. Bewaar dit zorgvuldig, zodat Studio Koekepeer je bestelling bij eventuele vragen kan traceren.

Is betalen bij Studio Koekepeer wel veilig?

Het betalen van je kaarten is volledig veilig. De betaalschermen zijn beveiligd, waardoor het onmogelijk is voor derden om toegang te krijgen tot jouw betalingsgegevens. De beveiliging werkt via de zogenoemde Secure Socket Layer (SSL) technologie. Tevens is het verstrekken van onjuiste informatie strafbaar. Misbruik hiervan wordt gemeld aan het BKR te Tiel.

Aan wie betaal ik eigenlijk?

Je betaalt uiteraard aan Studio Koekepeer. Voor de afhandeling van het internet betalingsverkeer werkt Studio Koekepeer samen met MultiSafePay. MultiSafePay zorgt voor de veilige financiële afhandeling van alle bestellingen. Hier merk je zelf verder niets van. MultiSafePay is een van de voornaamste Europese leveranciers van betalingsdiensten en heeft een hele goede reputatie.

Zijn er kosten verbonden aan de verschillende betaalmethodes?

Je betaalt bij Studio Koekepeer geen extra kosten voor de betalingsmethodes

Hoe kan ik betalen?

Betalen via je eigen bank met Ideal is het meest eenvoudig. Andere betaalmethodes zijn Eurocard/Mastercard en Visa en achteraf betalen door middel van overboeking.


Bestellen

Hoe weet ik of een bestelling goed is aangekomen?

Zodra je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bevestiging per e-mail van de betaling en van de bestelling. Heb je van maandag tot en met vrijdag voor 12 uur besteld dan wordt de kaart nog diezelfde middag gedrukt en verzonden.

Mijn kaart of bestelling is niet aangekomen?

Als een kaart voor 12.00 uur is voldaan, wordt deze dezelfde dag nog gedrukt en verstuurd. De bezorging vindt de volgende dag plaats. Mocht de kaart twee (werk)dagen later nog niet bezorgd zijn, neem dan contact op met onze klantenservice via info@studiokoekepeer.nl.

Ik wil verschillende kaarten bestellen, kan dat in één bestelling?

Als je meerdere kaarten wilt bestellen of je hebt twee verschillende kaarten waarvan je er beide een X aantal wilt bestellen dan kun je in stap 1 van de winkelwagen op 'verder winkelen' klikken en een andere kaart aan je winkelwagen toevoegen. Bij een bestelling betaal je dan maar één keer de verzendkosten.